مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، پیشگیری سطح چهارم را یکی از راهبردهای اصلی سازمان برای ارتقای کیفیت خدمات سلامت دانست و گفت: اجرای برنامه پیشگیری سطح چهارم با هدف کاهش خدمات غیر ضروری، مدیریت هزینههای درمان و صیانت از حقوق بیمهشدگان در سراسر کشور دنبال می شود.